men vafan.

skön dag som slutade klockan ett och då bar det iväg till sporthallen för att kolla när handbollarna spöade skiten ur lindesberg. elelr aa, killarna iaf! men det tråkiga var att inte jag fick visa vad jag går för. naej, mois var inte på humör idag såjag fick sköta musiken istället. kul i och för sig men fan jag var sååå taggad! tror fan inte jag skulle göra bort mig! nu blir handbollsträning ikväll istället och då jävlar. Nu ska jag fan visa vad jag går för!



Efter sporthallen blev det även chai på espresso house med filip, alex, andy och rebin. där satt vi ett bra tag och bara snackade strunt. Alltid lika kul och man fick höra en del av vad alla hade gjort i helgen. haha!! speciellt alex! Efter att ha sett sin drömtjej sitta och strula med, så som han beskriver personen, en bög och ska då ha lackat ur och blivit jävligt förbannad! han skulle tydligen också haft tanken på att slå killen! haha, lilla söta kyckling!


PEace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÄLLA DU HAR FÖR MYCKET LUFT, JAG KOMMER HACKA BLOGGEN!

2009-12-15 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0