heldag i tunahallen!

denna dag gick åt till att dömma skiftingehus julcup. Det var jag, anton och tom som fick äran att göra detta och jag tyckte det gick väldigt bra eftersom jag aldrig har dömt tidigare. inga utbrott, inga fula tacklignar elelr något anant som inte hör hemma på fotbollsplan. Efter matcherna fick vi även agera modeller åt sommarens mini-VM som går av stapeln i sommar. vi fick varsin matchtröja, jag fick brasilien ;), antoon sverige, tom fick såklart england och en kille från skriftinge fick portugal. I dessa tröjor skulel vi möta varnadra en mot och en fotograf tog bidler på oss. ganska kul faktiskt. Vi fick en även ta en slutbild där vi alla fyra håll upp en boll en samtidigt. Kan nog ha blivit ganska coolt. Som tack för besväret fick vi varsin biobiljett så nu blir det nog till att se avatar i helgen =)

Efter tunahallen blev det papas tapas med tom och anton och sen träning med laget.!

EN VECKA TILL JULAFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0