aagnes!

på fredag blir det alltså idol-finalen med mamma och lillborsan. jag gick med på att åka för att jag var säker på att tove skulle gå vidare men vafan hände? Hon går inte vidare? dåligt, sverige, dåligt! jag blev då tveksam till färden till ericsson globe men idag läste jag att agnes kommer ! :O! jävlar alltså, vilken bonus. vem vill se calle och någon jävla erik när man får se agnes? klasskillnad måste jag säga och agnes är en av få som är snyggare än tove! längtar nästan nu! 
jag bryr mig egentligen inte vem som vinner, men nu har jag tippat på erik så erik: NU FÅR DU FAN TA O VINNA! och kom igen sverige! alla röster på erik! 






Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men calle förfan!!

2009-12-09 @ 16:13:33
URL: http://asserstam.blogg.se/
Postat av: Anonym

CALLE!

2009-12-09 @ 20:08:05
Postat av: hereiam

AGNES !!

2009-12-09 @ 23:09:11
Postat av: Anonym

hon är ju inte dåligt snygg assååå hihhi ;D<3

2009-12-10 @ 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0